Certyfikaty
Szanowni Państwo,
głównym celem działalności Bonifraterskiego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Warszawie jest świadczenie usług medycznych w zakresie leczenia, diagnostyki i rehabilitacji w sposób kompleksowy i profesjonalny, przy zapewnieniu wymaganej jakości świadczonych usług.
Poziom jakości jest stale monitorowany poprzez audyty wewnętrzne, coroczne audyty nadzoru oraz zewnętrzne audyty recertyfikacyjne, które odbywają się co trzy lata.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w październiku 2022 roku odbył się audit recertyfikacyjny, w wyniku, którego Bonifraterskie Centrum Medyczne sp. z o.o. uzyskało Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015-10 w zakresie:
- podstawowa opieka zdrowotna,
- ambulatoryjna opieka specjalistyczna,
- opieka psychiatryczna,
- rehabilitacja lecznicza,
- diagnostyka,
- stomatologia.
Centrum podejmuje wszelkie starania, aby świadczyć usługi medyczne na najwyższym poziomie. Łączymy profesjonalizm z szacunkiem do pacjenta i dbałością o jego dobre samopoczucie na wszystkich etapach leczenia.
Certyfikat ISO 9001:2015-10 jest potwierdzeniem:
- najwyższej jakości świadczonych przez nas usług,
- dbałości o satysfakcję pacjenta,
- stałego rozwoju firmy i kompetencji pracowników,
- wysokiego poziomu systemu zarządzania firmą.
- doskonalenie systemu zarządzania.
Uzyskanie certyfikatu było możliwe dzięki wysiłkom i zaangażowaniu pracowników Bonifraterskiego Centrum Medycznego, którzy każdego dnia dbają o utrzymanie wysokich standardów świadczonych usług.
Dyrektor Oddziału Paweł Stopczyński dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, przystosowując ją do zmieniających się warunków. Polityka jakości jest znana pracownikom oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.
Certyfikat Systemu Zarządzania PN-EN ISO 9001:2015-10 Bonifraterskie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Polityka jakości