Informacja nt. przetwarzania danych osobowych przez Bonifraterskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
Szanowni Państwo,
Ponieważ w trakcie obowiązywania umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej zbieramy Państwa dane osobowe chcemy przekazać Wam kilka informacji, które mogą się przydać przy realizacji Waszych praw.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) zwanego dalej RODO informujemy, że:
1. Dane kontaktowe Administratora danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Bonifraterskie Centrum Medyczne Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.
Przedstawicielem Administratora w Oddziale jest Dyrektor Oddziału – Anna Żebranowicz
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Danych Osobowych, Panią Katarzynę Kozicką, z którą mogą się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania ich danych osobowych pisząc na adres siedziby Oddziału którego dotyczy sprawa. Aby ułatwić Państwu kontakt z IOD wyznaczyliśmy również zastępców IOD w poszczególnych Oddziałach. Poniżej podajemy dane kontaktowe:
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest wymagane przez przepisy prawa lub dobrowolne w zakresie danych przekazywanych nam za Państwa zgodą, jednakże niezbędne do realizacji celów.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisu prawa lub podmiotom z którymi podpisaliśmy umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usług na rzecz Administratora:
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
6. Prawa w zakresie ochrony danych osobowych
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, przeniesienia danych do innego administratora danych w zakresie określonym w art. 20 RODO, z zastrzeżeniem jednak ograniczeń praw wynikających z prawa powszechnie obowiązującego.
Wnioski można przesyłać listownie na adres naszych siedzib lub e-mailowo na adresy Inspektora Ochrony Danych podane powyżej. Aby mieć pewność, że są Państwo osobą uprawnioną do złożenia wniosku, możemy prosić Państwa o podanie dodatkowych informacji pozwalających na potwierdzenie Waszej tożsamości.
7. Zautomatyzowane przetwarzanie
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe Pracowników i Współpracowników; dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8. Przekazywanie danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej chyba, że w przypadku takiej konieczności uzyskamy od Pani/Pana wyraźną zgodę na takie działanie lub przekazywanie do państwa trzeciego oparte będzie na podstawie decyzji Komisji Europejskiej lub na standardowych klauzulach umownych ochrony danych, które zapewnią egzekwowalne i skuteczne prawa osób, których dane dotyczą.
9. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy. Skargę można przesłać na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.