Skargi i wnioski

Zgodnie z Regulaminem organizacyjnym podmiotu leczniczego Bonifraterskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Piaskach pacjent ma prawo składać skargi lub uwagi dotyczące działalności Centrum/Ośrodka bezpośrednio:

  • Zarządowi Spółki – w formie pisemnej w sekretariacie Zarządu Spółki codzienne w godzinach 7:30 – 15:30.
  • Kierownikowi Centrum/Ośrodka,
  • Kierownikom komórek organizacyjnych,
  • Konsultantowi ds. praw pacjenta,
  • Każdemu pracownikowi.

Każda skarga/uwaga zostaje zarejestrowana w książce skarg i wniosków, które znajdują się w:

  • Sekretariacie Spółki,
  • Sekretariacie Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej,
  • Dziale Rehabilitacji u Kierownika Działu,
  • Recepcji.

    Ponadto pacjent może wpisać pochwałę lub podziękowanie do „Złotej Księgi”, która znajduje się w Recepcji.

Copyright 2018 - Bonifratrzy - Zakon Szpitalny św. Jana Bożego

realizacja: velummarketing.pl
do góry